torsdag 6. oktober 2011

Velkommen til min blogg!

Etter å ha blitt inspirert av Roger Brendhagen har jeg nå opprettet en blogg! Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle gjøre.. Her vil jeg fortelle om hva jeg driver med, enten det er på fjellstua eller om vi er på tur et eller annet sted.
Jeg håper at jeg gjennom vinteren klarer å følge opp med diverse turrapporter og kanskje en og annen felterfaring av diverse utstyr vi bruker. Akkurat nå har vi anskaffet oss to Troll Cart vogner som vi skal bruke til barmarkstrening av hundene våre, som teller for tiden 18 stk :) Så i helgen skal det kjøres!!

1 kommentar:

  1. Hallo Haakon!
    Gratulerer med blogg - hyggelig at jeg kan inspirere noen til å fortelle om sine opplevelser i naturen! Håper på noen gode turer sammen i Dovrefjell fremover!

    Fotohilsen fra Roger

    SvarSlett